יורם קראוס טניס

יורם קראוס טניס

איש העסקים, יורם קראוס טניס, מסביר על הקשר המיוחד בין טניס, עסקים וקבלת החלטות. וגם על סרינה וויליאמס כמשל.

יורם קראוס, יזם, איש עסקים, חובב ספורט אתגרי על הקשר בין ערכי הטניס לעולם העסקים.

הטניס מציע אימון נהדר המשפר זריזות, שיווי משקל, גמישות וכוח. מסביר יורם קראוס טניס, איש עסקים, יזם וחובב ספורט אתגרי. טניס גם מלמד את השחקנים להמשיך לנוע ולהתמיד במרדף אחר ההצלחה.

ניהול עסק מצריך כישורים רבים. אחד החשובים שבהם הוא עמידה בזמנים. זה נכון במיוחד עבור מועדון טניס, שתלוי בנוכחות עקבית ובהשתתפות כדי לייצר הכנסות וזה תלוי בהתקדמות האישית של כל שחקן טניס באופן אישי.

ערכים

פיתוח מערכת ערכים חזקה עבור מועדון הטניס שלך הוא חיוני להצלחה. שימוש בערכי ליבה כדי להנחות את הארגון יכול לעזור להבטיח את המשך הצמיחה והרווחיות שלו. והכל תוך טיפוח מפה לאוזן חיובי. בנוסף, שימוש בערכי הטניס כדי להנחות החלטות עסקיות יכול לעזור לקדם את הספורט באופן כוללני ומעודד את כולם. זה גם מה שמניע את השחקן על המגרש ומחוצה לו באופן אישי.

יורם קראוס. טניס. אסי מוש.

אחד הערכים החשובים ביותר של טניס הוא יושרה. משחק הטניס דורש כנות מהשחקנים, שכן היריבים מבצעים מהלכים המשפיעים ישירות על השחקן ועל התוצאות. זה יכול להיות קשה לילדים צעירים ללמוד, אבל הורים ומאמנים יכולים להקל על פיתוח הערך הזה. זאת בדרך שהם עוזרים להם לראות את החשיבות של להיות כנים והוגנים עם המתחרים שלהם.

יושרה היא גם ערך חיוני לבעלי עסקים ומנהלים. בעת ביצוע עסקאות, חיוני להיות כנה והוגן על מנת לבנות אמון ולשמור על מוניטין טוב. זה נכון במיוחד כאשר מנהלים משא ומתן עם לקוחות פוטנציאליים או משקיעים. זה יכול לעזור לבנות קשרים ארוכי טווח ולהגביר את השורה התחתונה.

יורם קראוס. על מגרש חימר. טניס.

יושרה ועסקים

ערך היושרה רלוונטי במיוחד בעולם העסקים. הוא חשוב גם כדי שניתן יהיה לעבוד עם צוותים ולקוחות מגוונים. הגדלת הגיוון היא דרך מצוינת להגדיל את נתח השוק ואת בסיס הלקוחות. היא יכולה להוביל למכירות גבוהות יותר ולשיפור הרווחים. בענף הטניס, אימוץ הגיוון הוא חלק מהותי בשמירה והרחבת קהל האוהדים ובעזרה להצמיח את המשחק ואת היכולות האישיות.

הערכת עסק של מועדוני טניס כרוכה בהערכת תזרימי המזומנים הנוכחיים והעתידיים שלו כדי לקבוע את ערכו. ישנן מספר שיטות הערכת שווי שונות. החל מגישת ההכנסה (תזרים מזומנים מוזל), גישת השוק (מכירות להשוואה) והגישה מבוססת נכסים. לכל אחת מהגישות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה. חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים שעשויים להשפיע על הערך של עסקי מועדוני טניס.

גישת ההכנסה להערכת שווי עסק של מועדון טניס לוקחת בחשבון את הפוטנציאל שלו לרווחיות עתידית על ידי ניתוח תזרימי המזומנים העתידיים של המועדון. זאת לרבות דמי חבר והשכרת מגרשים. שיטה זו מסתמכת על תחזיות פיננסיות מדויקות. שיטות אלה עלולות להיות מאתגרות להשגה. הן דורשת הערכת הנחות לגבי שיעורי היוון ושיעורי צמיחה עתידיים. שיטת המכירה הדומה במסגרת גישת השוק להערכת שווי מועדון טניס. היא כוללת השוואת המועדון למועדונים דומים שנמכרו לאחרונה בשוק. שיטה זו מציעה הערכה ריאלית ואובייקטיבית המבוססת על עסקאות אמיתיות בשוק. היא מאפשרת השוואות מדויקות וקבלת החלטות מושכלת.

מַנהִיגוּת

לספורטאים בשיא הספורט שלהם יש פלטפורמה ייחודית המאפשרת להם להשפיע על אינספור מעריצים ושאפים צעירים. מעשיהם, על המגרש ומחוצה לו, יכולים לחזק או לדרדר את דרכם להצלחה. זה המקום שבו המנהיגות תופסת את מרכז הבמה. היא מבטיחה שהחזון והמטרות של הספורטאי מועברים ומובנים בבירור.

המחויבות השורשית של סרינה וויליאמס לטניס, כדוגמה, עיצבה את סגנון המנהיגות שלה. היא הפכה אותו לאותנטיץ ומשפיעה. החתירה הבלתי פוסקת שלה למצוינות במגרש עוררה את העוקבים שלה לעשות את אותו הדבר. בנוסף, מסירותה למשחק משתרעת מעבר לאימונים ותחרויות. זאת עד להדרכת שחקנים צעירים והסברה לשינוי בממסד הטניס.

כמו כל מנהיג, סרינה וויליאמס צריכה להיות מסוגלת לאזן ביעילות תחומי אחריות ודרישות מרובות. אחד האתגרים הגדולים ביותר שלה הוא השילוב שהיה כשחקנית פעילה בזמנו. בין לוח הזמנים המקצועי האינטנסיבי שלה עם חיי המשפחה. עם זאת, תחושת המשמעת והחוזק החזקה שלה אפשרו לה להתגבר על המכשולים הללו ולהתעלות מעליהם.

יורם קראוס.

יתרה מכך, המסירות שלה למשחק עזרה לה להישאר נאמנה לעצמה. האותנטיות הזו אפשרה לה לבנות מערכות יחסים מתמשכות ולעורר נאמנות ואמון בבקרב אוהדיה. בנוסף, נכונותה לעמוד על נושאים כמו אי שוויון מגדרי, חיוביות בגוף והטרדות מיניות אפשרה לה לבסס את מעמדה כמודל לחיקוי והשראה לרבים.

היכולת של סרינה להתמודד עם מצוקות ולהתמיד הפכה אותה לאתלטית מצליחה ביותר. באופן דומה, מנהיגים עסקיים חייבים להיות מסוגלים להישאר עמידים ומחויבים למשימתם, ללא קשר לאתגרים העומדים בפניהם. על ידי שילוב השיעורים הללו בסגנון המנהיגות שלהם. הם יכולים להבטיח שהארגון שלהם יישאר במסלול להצלחה.

מיקֵוד

היכולת להתמקד במשימה שעל הפרק קריטית בטניס. טניסאי חייב להיות מסוגל להתעלם מהסחות דעת כמו שחקנים אחרים, טלפונים סלולריים ושיחות המתרחשות סביבם. זה דורש רמה של אימון מנטלי שאין לרוב האנשים.

כמו כן, חשוב להיות מסוגל להתמקד בעסקים. היכולת להתעלם מהמסיחים יכולה לעזור לשפר את הפרודוקטיביות ולאפשר לך להספיק יותר באותו פרק זמן. זה גם מאפשר לך להעריך טוב יותר שותפים עסקיים ולקוחות פוטנציאליים.

אחד הלקחים המרכזיים מטניס הוא שעבודה קשה משתלמת. שחקני טניס ידועים במוסר העבודה החזק שלהם. כששעות של אימון ואימוני כושר הם חלק קבוע מהשגרה שלהם. אותו מוסר עבודה חיוני בעסקים, במיוחד בנדל"ן, שם הוא יכול להבדיל אותך מהמתחרים.

לקח נוסף מטניס הוא החשיבות של לקיחת סיכונים. טניסאי טוב ייקח כמה סיכונים במהלך המשחק. אבל רק אלה שהם מרגישים יובילו לתוצאה חיובית. האומץ הזה לקחת סיכונים יכול להועיל גם בעסקים. אבל רק כאשר מדובר בסיכון חכם. נטילת סיכון רק לשם כך עלולה להיות מסוכנת ועלולה להוביל ללחץ רב ואכזבה אם היא נכשלת.

לבסוף, אני יורם קראוס מסכים את הכתבה הזו במילים אלה. שחקני טניס יודעים שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא באמצעות הטעויות שלהם. כשהם מפסידים במשחק, הם מנתחים את המצב ובודקים מה השתבש כדי שיוכלו לשפר את הביצועים שלהם במשחקים עתידיים. מנהיגים עסקיים צריכים להיות מסוגלים לעשות את אותו הדבר. ללמוד מההפסדים שלהם. לחשוב כיצד הם יכולים להימנע מלעשות שוב את אותן טעויות בעתיד.

יורם קראוס. אסטרטגיה עסקית וטניס. אסי מוש.

אִסטרָטֶגִיָה

המפתח להצלחה הן בטניס והן בעסקים הוא היכולת לקבל החלטות טובות. חזון ברור יסייע בכך. זה יכול להיות חזון להפוך אותך לשחקן הטניס הטוב ביותר במדינה שלך. אפילו יותר. זה יכול להיות חזון כללי של רצון לנהל את המועדון או תוכנית האימון הטובים ביותר. זה בכלל לא משנה. חיוני לדבוק בו ולא לסטות מהמטרות שלך. לא משנה מה יקרה.

קיום תוכנית ומערכות חיוני להצלחה הן בטניס והן בעסקים. בלי אלה, בסופו של דבר תסתמך על המזל והאינסטינקט ולא על העבודה הקשה שלך. זה לא בר קיימא. במוקדם או במאוחר תיכשל. לשחקנים הטובים ביותר יש אסטרטגיה ברורה לכל משחק ותוכנית לעונה. כך גם לגבי מנהיגים עסקיים.

בטניס, חזון ברור חשוב גם לשחקנים בודדים וגם לקבוצות. עם זאת, בעולם הטניס המקצועני, זה יכול להיות מאתגר עבור שחקנים להישאר ממוקדים בחזון שלהם. זאת כשהם מתחרים מול כמה מהתאגידים הגדולים בעולם. זו הסיבה שכל כך חשוב לשחקנים שתהיה להם רשת תמיכה שיכולה לעזור להם לנווט את אתגרי המשחק.

דוגמה מצוינת לכך היא מגיפת COVID-19 האחרונה. היא אילצה את שחקני הטניס המקצועני לשנות את המודל העסקי. שינוי זה הביא לירידה ברווחי כספי הפרסים עבור 100 הטניסאים המובילים. למרבה המזל, השחקנים המובילים של הספורט עדיין מסוגלים להתפרנס היטב מהמשחק הודות לפופולריות וספונסרים.

אתגר נוסף שעומד בפני מקצועני הטניס הוא היעדר נתונים זמינים למטרות מחקר. אמנם ישנו גוף הולך וגדל של ספרות על אסטרטגיות שירות, מחקרים רבים הדגישו את המגבלות של הנתונים הזמינים. לדוגמה, עבודתו של ג'ורג' משנת 1973 על אסטרטגיות שירות הדגישה את העובדה שטורנירי טניס לא אספו באופן שגרתי מידע מפורט על שחקנים והתנהגותם במהלך משחקים.

למרבה המזל, המצב משתנה עם טכנולוגיות חדשות כמו Hawk-Eye המאפשרות לבצע שיחות קו מדויקות במהלך משחקים. הטכנולוגיה הופכת לשימוש נרחב יותר באירועי טניס. הנתונים שהיא מספקת יהיו בעלי ערך רב לחוקרים עתידיים. בנוסף, תמריצים כלכליים חדשים למארגני הטורנירים עשויים להוביל גם לעלייה בזמינות הנתונים.